دستگاه همه کاره بدنسازی - فروشگاه آنلاین بدنسازی و کراسفیت

دستگاه همه کاره بدنسازی

دستگاه همه کاره بدنسازی

مشخصه های دستگاه های بدنسازی همه کاره چیست ؟

 

امروزه دستگاه همه کاره بدنسازی یکی از نیاز های اصلی ورزشکاران و مدیران سالن های بدنسازی شده. یک ایستگاه همه کاره که بتوان از ان برای بیشتر عضلات بدن استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم به مشخه های اصلی دستگاه بدنسازی چندکاره بدنسازی بپردازیم.

برای هر ورزشکار اهمیت اسکات (اسکوات) ، لیفت و پرس سینه پوشیده نیست. پس در انتخاب دستگاه اول از همه به این سه ایتم اهمیت بیشتری بدهید.

اسکات حرکتی چند مفضلی و بسیار مهم و اصلی در ورزش های بدنسازی ، کراس فیت ، پاور لیفتینگ و همه ورزش هایی که قدرت در ان ها دخیل است. در خرید دستگاه های همه کاره بدنسازی به اسکات توجه ویژه کنید.

ددلیفت پایه رشته بدنسازی است. ددلیفت انواع مختلفی دارد. که می توان به ددلیفت پاصاف ، ددلیفت سومو ، ددلیفت با دستگاه اسمیت و  ددلیفت رومانی اشاره کرد.

پرس سینه که شامل زاویه های مختلف است. عضله سینه‌ای بزرگ ماهیچه اصلی در این حرکت است. ولی عضلات بالاتنه از جمله ماهیچه دالی (بخش جلویی سرشانه)، ماهیچه دندانه‌ای پیشین (بخش پهلویی قفسه سینه، ماهیچه غرابی بازویی، ماهیچه ذوزنقه‌ای (بخش بالای پشت) و پایدارکننده‌های شانه نیز در این حرکت فعال هستند و در صورتی که فاصله دست‌ها کم باشد عضله اصلی درگیر در این حرکت عضله پشت بازو خواهد بود چراکه هر قدر دستها جمع‌ تر باشد مفصل آرنج فشار بیشتری را تحمل می‌کند و انرژی اصلی این مفصل در این حرکت از عضله پشت بازو (سه سر بازویی) تأمین می‌شود و هر قدر دست بازتر باشد مفصل شانه حرکت بیشتری دارد و انرژی حرکت را عضلات سینه‌ای تامین می‌کنند.

تا به اینجا به بررسی حرکات پایه پرداختیم. این سه ایتم مهم ترین حرکات بدنسازی هستند. سپس باید عضلات پشتی ، سر شانه ، جلو بازو ، پشت بازو و زیر بغل به صورت تخصصی در خرید دستگاه بدنسازی بررسی شود. در اینجا توجه به دو ایتم 1- متراژ فضای شما و 2- هزینه ای که قصد خرید دستگاه همه کاره بدنسازی را دارید ضروری است. تلاجیم اماده مشاوره رایگان برای طراحی و خرید دستگاه بدنسازی چندکاره مورد نیاز شماست. پیشنهاد ما برای عضله پشت بازو دسته پارالل ، عضله پشتی و زیر بغل بارفیکس و لندماین همچنین سیک کش لت ، جلو باز آرم بلاستر ، است.

لندماین می تونه کمک بسیارخوبی برای افرادی که بدنبای هزینه کمتر و فضای کمتری در اختیار دارند ، بکند. همچنین دارای دسته های تک دست لندماین و دوبل برای حرکات زیر بغل و عضلات پشتی میباشد. لندماین مناسب برای حرکات عضلات سرشانه ، زیر بغل سینه پا و شکم است .

0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.