ترند های طراحی باشگاه سال 2020 - فروشگاه آنلاین بدنسازی و کراسفیت

ترند های طراحی باشگاه سال 2020

طراحی و اجرا باشگاه خانگی و بدنسازی

روند طراحی سالن ورزشی شبیه به حل یک معماست. فقط به دلیل اینکه ممکن است یک ویژگی از لحاظ لجستیکی کار کند ، به این معنی نیست که این بهترین گزینه است. قبل از سرمایه گذاری وقت و پول خود ، مهم است آنچه افراد و ورزشکاران می خواهند برای یک تمرین مدرن و مؤثر بشناسند را تشخیص دهید.

فانکشنال فیتنس ( Functional Fitness )

 

تمرینات فانکشنال آموزش عملکردی احتمالاً محبوب ترین روند تمرینی است که مردم به دلیل عملی بودن و اهمیت آن برای افرادی که مایل به یک تمرین کارآمد هستند ، در تقاضای زیاد به آن روی آورده اند. هنگام پرش ، شتاب یا چرخاندن ، فقط از یک عضله خاص استفاده نمی کنید. بنابراین ایده این است که تمریناتی انجام دهیم که تکرار کننده حرکات واقعی بدن باشد ، چه در ورزش رقابتی و چه در زندگی روزمره. هرچه آموزش از فعالیت واقعی تقلید کند ، اثربخش تر است.

بنابراین طراحی بدنسازی در حال تغییر است. دیگر مردم نمی خواهند با ماشینهای خسته کننده و یک بعدی تمرین کنند – درعوض آنها فضای و تجهیزات لازم برای این حرکات عملکردی را می خواهند. تلاجیم در خط مقدم این انقلاب بوده است و فضاهای ما به طور خاص برای تمرینات جریانی ، گنجاندن تجهیزات اسکوات ، ددلیفت ،variations (تمرین با استفاده از وزن بدن) طناب نبرد و تمرین توپ ، و همچنین استفاده از وزنه های آزاد ، کیسه های ماسه ای ، باندهای مقاومت و TRX تهیه شده است.

 

فضا سازی هوشمند

 

این نوع تمرین به طور طبیعی برای تکمیل نیاز به فضای کف بیشتری دارد. بنابراین افراد هنگام طراحی سالن خود باید هوشیار باشند – خواه در خانه خودشان باشد ، فضایی برای آموزش مشتری یا یک مرکز عمومی.
به منظور استفاده بیشتر از هر متر مربع ، باید طراحی نوآورانه باشد. تلاجیم با توجه به این موضوع ، مناطق آموزش کاربردی چند منظوره را توسعه داده است و اجازه می دهد تا چندین نفر به طور همزمان کار کنند ، در حالی که تمام تجهیزات مورد نیاز را در اختیار دارد.

 

مسیر های اسپیرینگ

از آنجا که سالن های بدنسازی علاقه زیادی به افزایش فضای عملکردی دارند ، تمریاتو وسایل کاردیو (cardio machines) اغلب مجبور شده اند راه خود را پیدا کنند. یک راه عالی برای ترکیب این دو با معرفی مسیرهای اسپرینت است. ایده آل برای کار با سورتمه ، تمرینات بدن سازی و اسپرینت ، فضاهای متنوع باعث ایجاد یک مرکز عالی برای یک سالن ورزشی است.

تلاجیم سه نوع مختلف چمن های مصنوعی مناسب و بالاترین کارایی و دوام را برای امکانات در انواع مختلف ارائه می دهد. با انتخاب نه رنگ پر جنب و جوش و همچنین گزینه اضافه کردن هر آرم یا طراحی به سطح ، مسیر زیبایی به باشگاه شما اضافه می شود و به شما در ایجاد فضای آموزشی بی نظیر و کمک می کند.

 

تمرین در محل کار

از آنجا که بسیاری از اماکن کار به طور فزاینده ای به تعادل زندگی کاری کارکنان خود علاقه مند می شوند ، تعداد بیشتری شرکت ها با سالن های ورزشی یا مربیان شخصی همکاری می کنند. این که چه یک کلاس HIIT در وقت ناهار باشد یا عضویت با تخفیف در سالن های بدنسازی نزدیک باشد ، ایده بهبود روحیه کارمندان و ارائه انگیزه اضافی برای کارکنان برای پیوستن به شرکت است. برخی از شرکت ها در حال انجام این کار هستند و یک ورزشگاه را در زیر سقف خود ایجاد می کنند – به پرسنل کمک می کنند تا قبل از رفت و آمد در خانه خود در یک تمرین تمرین کنند.

 

0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.