سازه های کراس فیت - فروشگاه آنلاین بدنسازی و کراسفیت

سازه های کراس فیت

قیمت و ابعاد سازه کراس فیت

کراس فیت چیست ؟
کراس فیت نوعی تمرین با فاصله زمانی شدید ( اینتروال ) ، قدرتمند است که از حرکات عملکردی ( فانکشال ) انجام شده در سطح شدت بالا تشکیل شده است. این حرکات اعمالی است که شما در زندگی روزمره انجام می دهید ، مانند اسکوات زدن ، کشیدن ، فشار دادن و غیره.

سازه های کراس فیت
سازه های کراسفیت بنا بر استفاده ورزشکاران انواع مختلفی دارند. و به منظور حرکات و ورزش های تخصصی طراحی شده اند. حرکاتی مثل اسکوات ، بارفیکس ، پارالل ، مانکی بار ، لندماین تی آر ایکس ، رینگ ( حلقه کراس فیت ) و غیره.

سازه کراس فیت

نکات مهم در خرید سازه های کراس فیت
1-ابعاد سازه کراس فیت و فضایی که در اختیار دارید
ابعاد سازه کراسفیت و فضایی که شما در اختیار دارید مشخص کننده اصلی در انتخاب سازه کراسفیت و رک های قدرتی ( سازه باشگاهی ، سازه کراسفیت خانگی ) شماست. اگر فضای شما بزرگ است از سازه های قدرتی و چند منظوره استفاده کنید. با انتخاب این دسته تمامی نیاز های شما بر طرف میشود. اگر شما فضای محدودی دارد اصلا نگران نباشید. تِلاجیم جدیدترین و مدرن ترین سازه های کراسفیت و سازه های کراسفیت خانگی را برای شما مهیا کرده است.
سازه ها و رک های قدرتی خانگی برای این منظور طراحی و ساخته شده است. رک اسکات ، سازه های کراسفیت خانگی ، سازه های کراسفیت دیواری ، سازه های چهار ستونه و غیره جوابگوی نیاز شماست.

2- تمرین های کراسفیت شما
تمرین های بدنسازی یا کراسفیت شماست که نیاز به سازه را بوجود آورده است. پیشنهاد ما این است ابتدا تمامی حرکاتی که شما یا افرادی که قصد تمرین با سازه را دارند، در برگه ای نوشته ، سپس به دنبای سازه یا رک قدرتی باشید. که تمامی نیاز شما را برطرف کند. در صورتی که سازه مورد نظر را پیدا نکردید ، میتوانید با کارشناسان ما جهت ساخت سازه کراسفیت مورد نظر مشاوره رایگان بهره مند شوید.

3- قیمت سازه کراس فیت
قیمت سازه های کراسفیت بنا بر وزن ، ابعاد ، ضخامت متریال ، ساخته شده توسط دستگاه یا به صورت دستی ، رنگ ، پیچ و مهره و غیره. متفاوت است. در هنگام خرید و انتخاب به موارد ذکر شده حتما دقت فرمایید.
فروشگاه آنلاین تِلاجیم برای راحتی در خرید و انتخاب شما کلیه رک کراسفیت و سازه های کراسفیت را در سه دسته بیسیک ، متوسط و حرفه ای طبقه بندی کرده است. شما بنا بر سابقه ورزشی خود در یکی از سه دسته قرار میگیرید. تا در امر خرید راحت انتخاب کنید.

0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.