نکات مهم در خرید میز ( نیمکت ) بدنسازی چیست؟ - فروشگاه آنلاین بدنسازی و کراسفیت

نکات مهم در خرید میز ( نیمکت ) بدنسازی چیست؟

میز بدنسازی خانگی و باشگاهی

میز بدنسازی ( نیمکت ) و انواع انها:

هنگامی که برای خرید یک نیمکت یا میز بدنسازی تصمیم می گیرید، شاید برای شما یک امر عادی به نظر برسد، ولی خرید باید بگونه ای باشد که منجر به هدر رفت سرمایه شما نشود. میز یا نیمکت های بدون استاندارد و ارزان قیمت پس از مدتی مستهلک شده ، به شکلی که چرم میز، رنگ میز و حالت اسکلت بندی (استراکچر) میز از حالت عادی خارج می شوند. پس برای خرید میز بدنسازی استاندارد به همراه گارانتی واقعی به جای میزهای بدن سازی غیر استاندارد در بازار اقدام کنید. به این نکته توجه کنید شما یکبار قصد خرید نیمکت بدنسازی انجام میدهید.

میز بدنسازی مناسب دارای چه خصوصیاتی هستند؟

برای خرید بهترین نیمکت بدنسازی ، به سه خصوصیت ایمنی ( Safety ) ، دوام یا کیفیت ( Quality ) و راحتی ( comfortable ) در استفاده از آن را مد نظر داشته باشید.

ایمنی ( Safety )

مهمترین ایتم در خرید میز بدنسازی ( نیمکت ) است. استاندارد شما را در حرکات پرس سنگین همراهی می کند و مانع سقوط شما با وزنه میشود.

دوام یا کیفیت

مورد بعدی است که دارای اهمیت در خرید امری مهم می باشد. میزهای بدنسازی باید تمامی قطعات با دقت و هماهنگ با هم ادغام و مونتاژ شده باشند، زیرا زمانی که شما در حال ورزش کردن بر روی آن با وزنه های آزاد مختلف هستید باعث جدا شدن پد یا از هم جدا شدن آن نشده و به شما آسیبی وارد نمی شود و با ایمنی کامل به کار خود ادامه می دهید.

راحتی

راحتی نیمکت بدنسازی امری مهم است که در خرید به آن دقت نمایید.  هنگامی که شما بر روی میز یا نیمکت با وزنه تکیه داده اید شما با وزن بیشتری در حال استفاده هستید پس نوع چرم یا پدی که برای میز استفاده گردیده باید مناسب و استاندارد باشد و از بدن شما در مواجه شدن با قسمت فلزی میز محافظت کند و باعث آسیب شما نگردد.
از مزایای دیگر یک خرید خوب ، گارانتی واقعی محصول و خدمات پس از فروش آن می باشد، ایمنی، دوام، کیفیت محصول به همراه گارانتی و پشتیبانی واقعی، شما را به یک خرید ایده آل می رساند. تلاجیم 6ماه گارانتی بر روی نیمکت خود به مشتریان عزیز ارایه کرده است.

انواع نیمکت بدنسازی:
1- میز های ساده (تخت)
2-میز های مدرج ( نیمکت چند حالته بدنسازی )
3- میز های ثابت بالا سینه و زیر سینه

1- میز های ساده ( تخت)
میز بدنسازی ( نیمکت بدنسازی ) ساده یا به اصطلاح میز پرس بدنسازی مناسب پرس در شیب تخت میباشد.
میز بدنسازی خانگی و باشگاهی

2- میزهای مدرج ( نیمکت های چند حالته)
این مدل میزهای بدنسازی علاوه بر استفاده در حالت تخت و میز پرس در شیب مثبت هم برای حرکات بالا سینه و قایم پرس سرشانه همچنین شیب منفی برای زیر سینه و کرانچ استفاده نمود.
3- میز های بدنسازی ( نیمکت) ثابت بالا سینه و زیر سینه و میز پرس
این نمونه بیشر در باشگاه های بدنسازی کاربرد دارند. در شیب تخت ، مثبت و یا منفی عرضه شده.

انواع نیمکت میز بدنسازی

0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.