بهترین تجهیزات برای تمرینات خانگی - فروشگاه آنلاین بدنسازی

بهترین تجهیزات برای تمرینات خانگی

تجهیزات بدنسازی و کراسفیت در خانه

شیوع کروناویروس بسیاری از باشگاه ها و سالن های بدنسازی را مجبور کرده است که بطور موقت فعالیتی نداشته باشند. این وضعیت البته که بسیار ناخوشایند است. دنیای ما طی چند هفته / ماه گذشته وارونه شده است ، و ما مجبور شدیم به سرعت هر تصویری از آنچه که یک روال “عادی” است را دوباره تجدید نظر کنیم. ما 8 محصول برتر صرفه جویی در فضا را بیان کردیم که باید بدون توجه به فضایی که در اختیار دارید ، برای تمرین در خانه در نظر بگیرید.

1- رک دیواری تاشو

برای کسانی که می خواهند یک سازه و رک همه کاره (چند منظوره ) و حرفه ای تهیه کنند که به راحتی قابل جمع شدن باشد. تا بتواند فضای کف با ارزش خود را آزاد کنند ، طراحی شده است. پس از اتمام تمرین ، به سادگی با استفاده از دستگیره های حرکتی حرکت کرده و آن را داخل دیوار جمع کنید. ایده آل برای فضای های کم ، اطاق ، سالن ، پارکینگ ، پشت بام ، حیاط و هر فضایی که علاقه دارید.

2- رک اسکات ایستاده

ایستادن محکم و با استقامت رک ایستاده متغییر ثابت شده است. که یک انتخاب محبوب برای تمرینات بدنسازی در خانه است. پایه رک ایستاده یک انخاب کارآمد در فضا است که هیچ کیفیتی از فضا را از دست نمی دهد. تطبیق پذیری منحصر به فرد آن ، آن را به یک ایستگاه همه کاره برای اسکوات ، حرکات کششی ( استفاده از بارفیکس) ، حرکات سینه با استفاده از یک نیمکت ، استفاده از تی آر ایکس یا رینگ موارد دیگر تبدیل می کند. همچنین قابلیت جدا شدن و باز شدن با استفاده از آچار این امکان را به شما می دهد که تمرین و آموزش های خود را به خارج (هوای آزاد) بیاورید. رک اسکات مدل TL-18  و مدل TL-11 از این دسته می باشند.

 

3- کتل بل (Kettlebells)

عملکرد کتل بل  Kettlebell بخشی خوب از برنامه های تمرین و  آموزش عملکردی بسیاری از ورزشکارن است. ورزشکاران علاقه بسیار بالایی به کتل بل دارند زیرا به شما این امکان می دهند انواع حرکات تمرین قدرت پویا (داینامیک و فانکشنال فیتنس ) را انجام دهید همچنین چالش های بیشتری را برای گرفتن و اداره کردن نسبت به دمبل ها و هالترها ایجاد می کنید.

 

4- ول اسلاید ( valslides)

ول اسلاید فرش ، موکت ، سرامیک و سایر سطوح را به یک سطح لیز و سر تبدیل میکند. خالق این تمرین  ، والری واترز ، دو لنت کشویی را به ثبت رساند که به کاربر اجازه می دهد بدون محدودیت و عواقب تمرین با ضربه زیاد ، از طیف وسیعی از حرکت استفاده کند.

 

5- باند و کش های ورزشی

باندها و کش های ورزشی برای کمک به تثبیت و فعال سازی عضلات و زنجیره عضلات طراحی شده اند. آنها از تناسب اندام در آمادگی جسمانی ، توانبخشی و تمرینات ورزشی و برای تمرین در خانه استفاده می شود. آنها بر روی پوست باید ، نرم و بدون حساسیت و نیاید رول شوند. و همچنین باید با استفاده از مواد مناسب (استاندارد) و از استحکام ، بادوام و مناسب برای حساسیت و کلینیک استفاده شود. این باندها و کش ها برای هر خانواده ای ضروری است.

 

6- سیستم تمرینی تی آر ایکس

TRX یک تمرین قابل حمل و بسیار مؤثر است . که توسط یک فرد نیروی دریایی به عنوان راهی برای فیت ماندن در اوج شرایط  سخت جسمی . در حال سفر بدون دسترسی به سالن های ورزشی ساخته شده است. سیستم تمرینی تی آر اکس (TRX) بدن شما را به حالت ایده آل شما تبدیل می کند ، که توسط ورزشکاران حرفه ای ، تیم های ورزشی کالج و ارتش ایالات متحده استفاده می شود. این ایده ساده است که برای افزایش انعطاف پذیری و استحکام کلی ، وزن بدن و حرکت کامل خود را افزایش دهید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک استگاه درب ، درخت ، گل میخ دیوار ، بارفیکس ، سازه های ورزشی و یا رک های قدرتی تلاجیم است و می توانید شروع به استفاده از آن کنید.

 

7- طناب ورزشی

 جست و خیز ( طناب زدن ) یکی از بهترین تمرینات قلبی است و کاری که هر کسی می تواند انجام دهد. کالری سوزی بسیار بالایی دارد ، تمام بدن شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، و یک مطالعه گسترده با استناد به این تحقیق نشان داد که 10 دقیقه طناب پریدن به اندازه یک دویدن 30 دقیقه ای موثر است.

0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.