10 مورد ضرروری برای داشتن باشگاه خانگی - فروشگاه آنلاین بدنسازی

10 مورد ضرروری برای داشتن باشگاه خانگی

باشگاه خانگی هوم جیم

10 مورد ضروری برای تهیه سالن بدنسازی خانه شما یا هوم جیم

 

  1. دمبل

  2.  کتل بل

  3. بارفیکس

  4.  تی آر اکس یا رینگ

  5. طناب

  6. توپ مدیسین بال

  7. باکس جامپ

  8. هالتر

  9. صفحه هالتر

  10. سیستم صوتی

 

  1. دمبل : تمریناتی که می توانید با دمبل انجام دهید به ظاهر بی پایان است ، بنابراین خرید آنها را فوراً توجیه می کنید. به دنبال دمبل های شش ضلعی یا هشت ضلعی پوشش لاستیک سیاه باشید.

  2. کتل بل : بسیاری از مردم به شما خواهند گفت کتل بل ضروری نیست. بسیاری از حرکات kettlebell به طور مشابه با دمبل قابل انجام است. برخی از حرکات کتل بل (kettlebell) منحصر به فرد هستند ، با این وجود ،در برخی از حرکات کتل بل بهتر کار می کند یا با یک kettlebell چالش برانگیز تر هستند. خرید کتل بل یک سرمایه گذاری ارزشمند برای تنوع تمرین شماست. به دنبال دستگیره های قابلمه ای با دستگیره های بزرگ و صاف و بدون روکش رنگی بگردید.

  3. بارفیکس: تعدادی تمرین اصلی ژیمناستیک وجود دارد که می توانید در صورت نصب یک بارفیکس در خانه تمرین کنید. شما میتوانید از بافیکس های قابل اتصال به چهارچوب یا طاق استفاده کنید. و یا از رک های خانگی دارای بارفیکس استفاده کنید.

  4. تی آر اکس یا رینگ : برای تمرین های خانگی بسیار عالیست. سطح دیگری از تمرین را به شما نوید میدهد. در هنگام خرید به دنبال برند TRX باشید و در خرید رینگ به مارکی را تهیه کرده اید توجه کنید که دارای وزن سبک باشد و به راحتی آویزان شود.

  5. طناب: طناب زنی حدود 1300 کالری در ساعت می سوزاند. روشی موثر برای سوزاندن چربی ، قوی تر شدن ماهیچه ، تعادل، هماهنگی و چابکی را بهبود می بخشد. اغلب دوندگان و دیگر ورزش کاران طناب زنی برای آموزش دارند و این یکی از بهترین ورزش ها برای آموزش استقامت و تنفس است.طناب زنی فشار کمتری را روی مفاصل نسبت به دویدن اعمال می کند. برای عضله ران، ساق پا و ماهیچه های ساق پا بسیار عالی است. هم زمان، روی شکم و بازو تاثیر می گذارد و این کار، ماهیچه های باسن را بهبود می بخشد.

  6. مدیسن بال: به عنوان توپ همه کاره محسوب می شود. توپ مدیسن بال برای کسانی گه میخواهند قدرت عضلانی خود را با عصب و عضله هماهنگ کنند بسیار مناسب است . توصیه شده است این توپ مانند توپ پزشکی است . یعنی هم میتواند شما را به آنچه میخواهید برساند . هم اگر آسیب دیده هستید بازتوانی کند.

  7. باکس جامپ : باکس جامپ یا سافت باکس یک حرکت پلایومتریک است که فیبرهای عضلانی تند انقباض را به کار می‌گیرد. انجام این تمرین به طور مرتب کمک‌تان می‌کند به قدرت انفجاری دست پیدا کنید. ضمنا خرید سافت باکس حرکتی دینامیک است که ضربان قلب را بالا می‌برد و مانند هر تمرین هوازی دیگری موثر است.

  8. هالتر : ورزشگاه خانگی ( هوم جیم ) شما ، بدون هالتر کامل نخواهد بود. باربل ها مانند سایر وزن های آزاد به دلیل جنبه های تثبیت و هماهنگی که برای تمرین شما به ارمغان می آورند بسیار بهتر از ماشینهای موجود در سالن بدنسازی هستند.

  9. صفحه هالتر : حالا برای بلند کردن و استفاده از میله حالتر تیاز به صفحه های هالتر در وزن های مورد نیاز شما دارید. صفحه های هالتر از 2.5 کیلوگرم شروع میشود وزن های صفحه های هالتر شامل 2.5 ، 5 ، 7.5، 10 ، 15 و 20 کیلو گرم موجود میباشد.

  10. سیستم صوتی : لازمه تمرین بیشک موزیک انرژی بخش است که نیازمند سیستم صوتی خوب است.

 

0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.